Прилагођена претрага

20. 6. 2008.

SMS LUDILO TRESE SRBIJU

Vec par dana aktivno je „posalji ovu poruku na 10 brojeva i dobices...“.
Verovatno ne bih obratio paznju na ovo da jutros kad sam se probudio nisam zatekao poruku slicne sadrzine u svom inbox-u. Pisalo je sledece „Posalji ovo na 10 brojeva i dobices 1000 dinara kredita i 100 besplatnih poruka! Mts i Telenor povod 81. godisnjice JAT-a. Tacno je, salji!“.
Priznajem da me je zaintrigiralo s obzirom da mi je poruku poslao drug sa kojim sam bas „dobar“. Ali sam bio i sumnjicav. Zar Vi ne biste? Nije mala stvar kada mobilni operateri organizuju promociju i za manje sume, a tek za 1000 dinara...
Resih da proverim tacnost ove informacije. Posto nisam znao kad je osnovan JAT, prvo sam proverio ovu informaciju. I zaista, JAT je pravi starkelja! Nagurao do 81. godine!
Ovo mi, naravno nije bilo dovoljno. Da je u pitanju npr. promocija za 80 godina, mozda bi mi bilo manje sumnjivo. Odem na net i prelistam malo forume... Utisci su razliciti, ali ubedljivo najveci broj forumasa tvrdi da je to samo tipicna navlakusa. Poslali su poruke, ali nista nije stiglo. Oni malobrojni su tvrdili da su dobili po 200 dinara. E sad! Ko je u pravu?
Ostalo mi je samo da se obratim mobilnim operaterima koji su spomenuti u poruci. Odem na njihove sajtove, a tamo... Naravno nema niceg. Ni rec o nekoj novoj promociji u kojoj dele kredit i poruke (osim onih koje su vec opisane u ovom blogu).
Da bi potvrda bila potpuna, pozovem i korisnicki servis. A oni pojma nemaju o nekoj novoj promociji. Na pitanje kako to da su neki korisnici dobili po 200 dinara kredita odgovorili su mi da je verovatno doslo do greske, i da im je povracen kredit koji su uplatili za 1200 poruka. Ako se ustanovi da je to tacno, kredit ce im biti storniran.
Ovo poslednje mi deluje kao najverovatniji scenario. Ostaje otvoreno pitanje ko je pokrenuo lanac sms-a, i zasto? Nije nemoguce da je to pokrenuo neko iz gore pomenutih mobilnih operatera. Ipak, dosta ljudi se primilo i ostvaren je veliki saobracaj u porukama, pa je korist ocigledna. Moguce je i da je sve pocelo kao sala, ali se zavrsilo pravom SMS ludnicom...

Нема коментара:

Прилагођена претрага